woensdag 16 juni 2010

Kijk

Iemand reageert dat mijn 'verstripte icoon' van laatst erg op een glas-in-loodraam lijkt. Dat vind ik nu leuk, want ik wìl graag een glas-in-lood raam. Maar wat? Ik wil geen Bijbelse of oud-hollandse taferelen. Of Tiffany. Maar nu heb ik weer nieuwe input. Dit 'raam' staat in Studio Desmet - het is een van de zes. Het zijn geen echte ramen, ik geloof dat het gewoon houten panelen zijn.

In het verschiet ligt nog een glas-in-loodraam in mijn trappenhuis, maar daarvoor wil Bobby eerst op glas-in-lood-cursus. Ik verheugd me er zeer op. Wat voor afbeelding zal ik vragen? Tropische vogels in een wild oerwoud? Een jeugdfoto? Een aflevering van Frau-und-Auto? Vespa? Een lievelingszangeres of ander rolmodel? Een boogie woogie pianiste? Of laat ik het een verrassing zijn? En hem de vrije hand? Ik hoor het al: echt een fijn stimulerend verzoek voor de beginner.

Geen opmerkingen: