vrijdag 17 oktober 2008

'Are you retiring soon?'

Nu onze laatste dag is aangebroken blijkt Vinnie toch ook nog een net pak in zijn koffer te hebben. Jong en strak. Een bijzonder moment deze beurs was toen de Brusselse Fran D. aan mij vroeg: 'Are you training your young employee? Are you retiring soon?' Misschien dat de beursvermoeidheid erg tekent. Verder is Fran D. best aardig.

Vinnie is helemaal op en top de jonge reporter, stapt zonder enige terughoudendheid op alles en iedereen af en geniet er met volle teugen van. Hij komt ook steeds beeldschone oud-studiegenotes tegen.

'Wat jammer dat we vandaag alweer terug gaan! Mag ik volgend jaar weer', vraagt hij een paar keer per dag, en voegt er dan enthousiast aan toe: 'Dan ga ik de hele week.'

Vandaag gaat hij vijf stukjes schrijven. Bij mij is het op. Ik hoop nog wel een nieuw pak te scoren in Frankfurt downtown. Zo'n mooie als mijn zilveren pak eerder dit jaar in Wenen.

Geen opmerkingen: