zaterdag 18 oktober 2008

Oude en nieuwe boeken

Filmpje over de Sony eReader speciaal voor Elz en Vinnie, omdat jullie net als ik zowel in oude en nieuwe boeken als in hedendaagse gadgets geinteresseerd zijn! Na de treinreis van Frankfurt Flughafen terug naar Amsterdam door het donker en daarna nog 12 uur slaap ben inmiddels wel een beetje afgekickt van de Buchmesse, maar nog niet helemaal. Een eReader wil ik nog steeds.

Toch is alles weer wat gewoner hier. Zo ben ik vanmiddag even in de bolide geen en weer gesjeesd naar Driebergen, VROEM VROEM, waar ik een mooi oud boek voor een vriendin kocht als verjaarscadeau. Zij heeft haar roots in Nieuw Guinea en is daar erg mee bezig. Via Antiqbook.nl kwam ik terecht bij een antiquariaat genaamd Des Indes, dat helemaal geen boekwinkel bleek maar gewoon een woonhuis. Nou ja, gewoon: een heuse villa in het groen! De antiquair bleek ook nog eens een lieve lezer van ons vakblad te zijn. Kortom: small world...

Geen opmerkingen: