woensdag 22 oktober 2008

Loewe-Opta T1 Line 2001

Wat is internet toch geweldig! Terwijl ik al naar het werk moet sneller toch nog snel een plaatje gevonden van mijn eerste radio. Sweet memories. Zie hieronder. Ik was er zo happy mee als nu met mijn iPod. Ik had 'm mee in bed, met oortelefoontjes, en lag uren te luisteren. Eindelijk kon ik meepraten op school. Radio Veronica was het helemaal, met dj's als Joost den Draaijer, Ferry Maat, Eddy Becker en Cees van Zijtveld en elk hun eigen jingles...

Geen idee waar het radiootje gebleven is. Op enig moment zal ik het wel een lelijk snertradiootje zijn gaan vinden met een blikken geluid. Wat het ook was. Maar ik zou hem nu wel graag in mijn douche hebben staan. Soms is het erg jammer als je zo opruimerig en weggooierig bent.

Geen opmerkingen: