dinsdag 13 januari 2009

Cheek 2 cheek

Oh, I love to go out skating
On a lake or on a creek.
But I don't enjoy it half as much
As dancing cheek to cheek.

Heaven... I'm in heaven...
And my heart beats so that I can hardly speak...
And I seem to find the happiness I seek...
When we're out together dancing cheek 2 cheek...


Het was gisteren een bijzonder druk heen-en-weren tussen de Geschwister met foto's. Mag ik die van jou dan krijg jij die van mij. Graag grote bestanden. Ik ga fotoboekjes maken. Ik wil de groepsfoto op mijn bureaublad. En zo meer. Dit vind ik mijn beste foto van afgelopen zaterdag. Het is altijd leuk om op feestjes mensen toe te roepen dat ze cheek to cheek op de foto mogen. Het is een hele kunst. Sommigen kunnen dat heel goed. Deze foto vind ik mooi en lief. Wat een sweeties!

Geen opmerkingen: