zondag 11 januari 2009

Vespa op Bed bij een Ander!

Hoe zou het intussen met Vespa zijn? Ik mis haar. Ze ligt op bed bij een Ander. Ik ben jaloers.

Hani501 blogt: 'Vespa logeert hier, want ik heb muizen. Ondanks de twijfels van de wettige eigenaar of Vespa mentaal en fysiek wel in staat is om muizen te vangen, zijn de eerste resultaten bemoedigend. Vespa ging kort na aankomst oplettend in een verre hoek op het aanrecht zitten.'

'Nu, na twee dagen, heb ik nog geen muizenlijkje gevonden, noch een kopje, staartje, galblaas of enig ander muizendeel. Maar ik sinds haar komst ben ik 's nachts niet meer wakker geworden van geritsel en geschuifel in de slaapkamer. Geen muis meer gezien die zich langs het electriciteitssnoer van de televisie naar boven tijgert.'

'Kortom: Vespa rules. En ze ligt nu waakzaam doch gezellig naast me in bed en doet haar naam eer aan. Ze snort als een brommertje.'

Geen opmerkingen: