maandag 5 januari 2009

Kwijt

Mooi moment hedenochtend: ik ben mijn werktas kwijt! In de twee weken kerstvakantie heeft hij geheel ongebruikt ergens in huis gelegen. Maar waar? Wat heeft de tas allemaal meegemaakt? Het instorten der computer. Het bezoek aan het Turkse internetcafé. Het Kerstdiner. Het bijkomen van de kerstdiners. Volkomen verwaarloosd.

Het is een oude werktas, ooit te Leeuwarden gekocht. Zoeen die tevens rugzak is. Dat is fijn voor op de fiets. Nu googelend op het woord 'werktas' kom ik terecht bij plaatjes van luxecadeautjes.nl, ofwel van Hoogstins, al een paar keer rond Sinterklaas genoemd vanwege zijn leuke cadeautjes. Ik rijd er wel eens op vrijdagmiddag naar toe, om mij zelf iets moois cadeau te doen.

Eelke H. zei de laatste keer wat van mijn tas, dat die er wel erg uitzag, maar dat-ie nog best op te knappen was. Maar als ik nu, zo voor het vertrek weer naar de werksferen, naar zijn site kijk, dan kan mijn arbeidsethos best een boost gebruiken, bijvoorbeeld met een nieuwe tas...

Geen opmerkingen: