maandag 12 januari 2009

Volgende rijtjesfoto

Zoals beloofd op zoek gegaan naar foto's waar we alle zes op staan. ElsjeNinekeBeppieLucieHeleentjePeterjan revisted. Deze is van 1965 of daaromtrent. We waren op vakantie in Zeeland. We gingen toen vaak op vakantie naar Zeeland, alwaar mijn Goede Vader een grote hang naar had.

Er waren daar te Zeeland veel kerken, waar hij dan - voor zover ik mij herinner - de kosterswoning bij opzocht en aan de koster in kwestie vroeg of hij even mocht orgelspelen. Dat mocht bijna altijd. Dat 'even' duurde doorgaans nogal lang. En wij met zijn allen maar wachten, of in die kerk, of buiten bij de Oude Opel. Het zou kunnen dat mijn ongeduld toen is geboren.

Mijn Goede Vader. Vandaag zou hij 85 geworden zijn. Ik was het vergeten, maar blijkbaar bouwde hij ook zandauto's voor ons op het strand.

Geen opmerkingen: