vrijdag 2 januari 2009

Feestje

Helaas is het er niet van gekomen foto's te maken van de Decostrings Sneeuw, behalve dan vooraf in een lege zaal en dat is geen leuke foto. Toen moest ik mensen dag zeggen, kennismaken, bijpraten, taart snijden en salades uitserveren. Voor je het weet is iedereen weer weg en heb je geen foto's.

Af en toe duwde ik iemand de camera in de handen met het verzoek Maak Wat Foto's, maar de sneeuwslingers staan er niet op. Wisten zij veel. Wel zijn deze witte vlaggetjes geschoten, die ik heb weten door te verkopen aan een uitvaartonderneemster.

Wat was het een mooi feestje. Er waren familie en vrienden uit alle periodes van Bobby's leven. Er speelde een bandje Crash Jazz. Heerlijke muziek. Kan ik iedereen aanbevelen. De helroodharige zangeres Louise Hamelink riep op tot 'schuifelen', waar we heerlijk gehoor aan gaven. Geen idee wie toen dit plaatje schoot. Wel een fijne foto om the morning after tegen te komen op je camera als je in bed ligt na te genieten.

Aan het eind van de avond kwamen er twee jonge dames op bezoek. Een van hen was nog maar 25. Naar wat voor feestje gaan we? had ze gevraagd. Naar een feestje met allemaal oude mensen, had de ander geantwoord. Ze zei dan ook steeds 'U' tegen me. Maar uiteindelijk brak het ijs en hebben we gedrieen liederlijk sigaretten zitten roken op de grond in het gehandicaptentoilet. Lekker vies.

Geen opmerkingen: