woensdag 20 oktober 2010

Ochtendstond

Het voordeel van de duistere ochtendstond is dat de lampen er zo goed in uitkomen. De nieuwe parelmoeren lamp is een lust voor het oog. Die geeft een heel andere uitstraling dan het voormalige peertje aan het plafond. Het project lampen is nu bijna af. Alleen in de douche hangt nog een peertje. Zuslief zei afgelopen weekend: je hebt wel allemaal héél bijzondere lampen en daar ben ik best 'fier' op, zoals de Belgen zouden zeggen.

Eigenlijk ben ik heel gelúkkig met mijn lampen. Dat had ik gisteren wel  kunnen antwoorden toen de nieuwe eigenaren informeerden naar de staat van mijn geluk. Ik ben heel gelukkig, met mijn werk, mijn verloofde, mijn vriendinnen (m/v) en mijn lampen.

De vraag naar het persoonlijk geluk hebben ze niet in de halfuur-gesprekken op maandag gesteld, die is er op dinsdag in het gespreksmodel ingeslopen, hoor ik net van de collegae hoofdredacteuren. Hij is ook  niet gesteld aan de uitgevers en de 'gewone' redacteuren. Als hoofdredacteur hoor je gelukkig te zijn.

Geen opmerkingen: