zaterdag 20 november 2010

Kronkelig

Om de eerste werkweek na het weekje Moezel te verwerken drinken we na het eten de Kräuterlikör van het Kloster Machern. Smaakt een beetje als Jägermeister, maar dan bijzonderder. Eindelijk een moment om de Moezelfoto's van de camera af  in te laden in de computer.

Als ik nou iemand zou willen aanraden: Gaat vooral eens naar Kröv, of naar Bernkastel-Kues, of naar Traben-Trarbach, welke foto zou ik dan laten zien om haar of hem te overtuigen? En als ik een tekening hierop geïnspireerd zou willen maken, welke zou ik dan kiezen? De hele reeks natuurlijk. Maar welke foto wordt de icoon van de vakantie? Ik neig tot deze. Die vlakken wijnranken in het landschap, die vanaf sommige plekken heel wiskundig kaarsrechtrecht waren, maar vanaf andere plekken weer zo kronkelig als de pieten. Beide perspectieven zijn fascinerend. Mag eentje poster worden? Hoe, hoe, hoe te kiezen?

Geen opmerkingen: