woensdag 24 november 2010

Winterklaar

Ik zie uit naar de naderende winter en breng mijn middagpauze bijna opgewonden door in de Megapraxis van Capelle. Nee, ik ga niet mee, zegt RoRo7, ik word altijd zo onrustig van de Praxis. Wat daar allemaal wel niet te koop is!

Ik ga gefocust, neem ik mijzelf voor. Voor een extra voorraadje motorolie, 5 liter antivries ruitensproeier en een middeltje om de ruiten te ontdooien. Dat is wel een beetje goor, denk ik, maar om nu om kwart voor zeven des ochtends je ruiten te staan krabben, daar wordt een mens echt tamelijk ongelukkig van. Dan voel ik bovendien ineens enorm mijn RSI weer. En vanochtend was het nog maar min één graad. Dat wordt nog wat.

Natuurlijk raak ik verstrikt in het immense aanbod kerst-artikelen. Kunstkerstbomen. Hertjes. Arrensleeën. Allemaal verlicht op het balkon.

Geen opmerkingen: