vrijdag 31 december 2010

Op zijn hippies

Behalve administratie en kasten opruimen doe ik ter afsluiting van het jaar ook nog een partijtje opfluffen. In de herfstvakantie bezocht ik met mijn Duitse bijna-puber-neven de Waterlooplein-markt, die heel erg hippie is, waar zij niets aan vinden, maar Zuslief en ik des te meer. Ik scoorde er een Afrikaans doek, dat me wel leuk leek achter het bed.

Het was de muur waar drie schroeven in moesten die zo kei- en keihard was dat het maanden kostte om die klus geklaard te krijgen - want een klopboor ontbreekt nog in het huishouden. Maar de aanhouder wint. Het resultaat is wel geinig. Toch? Nu nog de cd met ochtend-vogel-geluiden (Morning Birds) plaatsen en het oerwoudgevoel is compleet. Kijken of ik in 2011 nu ook anders ga dromen.

Geen opmerkingen: