dinsdag 21 december 2010

Thuis werken

Gistereravond overleggen we nog even. We gaan toch niet naar Capelle? Nee, we gaan niet naar Capelle! Ik voel me werkelijk de koning te rijk nu ik tot acht uur in mijn bedje mag blijven liggen. Mmm! Ik hoef de wekker niet eens te zetten.

En o! hoe gelijk we hebben. Wat lees ik om negen uur op de site van de Volkskrant: 'Het verkeer in de regio's Den Haag en Rotterdam heeft dinsdagmorgen veel last van de sneeuw. Op vele plekken zijn al lange files ontstaan. Vooral op de A4, A12 en A13 staan al lange files. Het sneeuwgebied trekt nu naar de regio's Amsterdam en Utrecht. Ook daar gaat het verkeer last krijgen van de sneeuw. (...) Treinreizigers moeten ook dinsdag door de winterse omstandigheden rekening houden met langere reistijden. Tussen Gouda en Den Haag is dinsdagochtend geen treinverkeer mogelijk door een defecte spoorbrug. Reizigers moeten op dat traject rekening houden met een vertraging van ruim een uur. Tussen Amsterdam en Utrecht rijden minder treinen door een wisselstoring.

Geen opmerkingen: