vrijdag 24 augustus 2018

Alles komt goed

Ben naar mijn eerste concert geweest. Het is een hele goede training. Eerst 's-ochtends naar het festival-kassa om mijn perskaarten op te halen en te kijken of mijn Australische logé vanavond wel hetzelfde parcours mag lopen als ik. Het openingsconcert gaat zich af op vier locaties afspelen en begint ook op die vier verschillende locaties. Dan moeten we wel op dezelfde locatie mogen beginnen. Op mijn kaartje staat niet waar ik moet starten. De caissière moet naar de backoffice bellen om mijn startlocatie vast te stellen, en de naam van mijn loge vindt ze niet in het systeem. Oefening in optimisme. Ik ben erg goed in bedenken wat er allemaal fóut kan gaan. Als ik maar blijf denken: het komt allemaal góed, dan komt het allemaal goed.

Blijft u mij ook op mijn festivalblog volgen? Het begint echt al wat te worden. Ik heb al 332 bezoekers gehad. Yeah.

Om 16 uur komt de Australische  logé. Gebracht door een Afghaanse taxichauffeur wiens zuster in Melbourne woont. Ik wist niet meer hoe ze er uit ziet, maar het is meteen weer erg leuk. Dat was de ontmoeting vorig jaar op de berg in de Dolomieten ook.

Geen opmerkingen: