zaterdag 11 augustus 2018

Hornbach

Vandaag ga ik eens naar de Hornbach in Nieuwegein om drie Zweedse tekeningen in te laten lijsten. Kijken wat ze daar op dit gebied te bieden hebben, en voor welke prijs. Een half jaar geleden toen ik vijf maritieme tekeningen voor ons ‘Café aan de Haven’ bij Catch liet inlijsten kostten de lijstjes rond de 100 euro per stuk, dat was nogal een rib uit mijn lijf, toen ook al. Dat kan nu niet  meer. Nu doen we low budget. Deze inlijstingen kosten per stuk slechts 15 euro, inclusief lijst en passe partout op maat. Het ‘houten’ lijstje blijkt alleen geen hout maar pure nep, maar dat is nu dan maar even zo. Ik hoef er ook geen drie weken op te wachten, die jongen doet het zo ter plekke. Ben weer helemaal trots op mijn oeuvre! Die kan ik wel voor 400 euro in een galerie hangen. Toch? Nu nog een galerie.

Ik ben best tevreden, behalve dan over het nephout, maar die kan ik vervangen. De Hema heeft eikenhouiten lijsten (330x40) voor €13,95. Mijn nieuwe Goudse vriendin adviseert de winkel voor kunstenaarsbenodigdheden Swaak aan de Oudegracht.

Geen opmerkingen: