woensdag 15 augustus 2018

Experiment

Hard werken aan mijn experiment, het blog over het aanstaande Festival Oude Muziek. Leuk bedacht, maar wat nu? Ik kan natuurlijk niet in het wilde weg gaan bloggen, er moeten wel wat mensen komen. Die moet ik zoeken en aanjagen. Boeien en binden. Al die marketing clichees. Maar ga er maar eens aanstaan..En nu twijfel ik: ben ik te vroeg begonnen? Wat ga ik vertellen? Hoe ik mij inwerk in het programma en de organisatie? Ik ben niet hun pr-machine. Die hebben ze zelf wel. Het festival wil mij niet Facebooken of Twitteren, stom natuurlijk vind ik, maar dat is nu eenmaal hun beleid.

Misschien vindt u het leuk mee te kijken naar The Making Of? Ik twijfel bijvoorbeeld nog over de vormgeving. Ben begonnen met een 'dynamische' vormgeving. Vanwege dat het hedendaags oogt, maar veel creativiteit laat het niet toe. Ik wil eerst zien hoe het eruit ziet als ik er nog twee afleveringen bij geschreven heb. De inhoud gaat ook heel intuïtief. Er zijn gisteren 99 bezoekers geweest. Komen ze terug? Wat willen ze weten? 

Ik denk dat het belangrijk is steeds wat muziek neer te zetten. Dáár gaat het tenslotte allemaal om. En dan misschien wat interviews met de directeur en een youngster. Wat denkt u?

Kijk hier.


Geen opmerkingen: