donderdag 9 juli 2009

Naar de uiterwaarden

Ik ga zomaar een weekje naar de Waal. Een huisje in de uiterwaarden. Niet op vakantie, maar op verzoek op een huis met een hond passen. Naar de open lucht. De verre verten. Ongelofelijk mooi en prachtig.

Dan maar even forenzen. Dan maar die klere A2. Ik kijk de hele week al 's morgens op de filemelders. Vol verwachting dat de files echt over zijn. Omdat het zomer is. Maarssen is nog een beetje een probleem, zo te zien, maar het zijn maar korte files. En 's avonds gaan we dan met hond naar het water naar de schepen staren. O!

En ik heb Bobby gevraagd of hij een weekje huisman wil spelen. Dat ik dan als ik thuiskom na gedane arbeid met de voeten op tafel mag en mij laten verwennen... Het blijft natuurlijk even afwachten, maar het ziet ernaar uit dat dat mag!

Geen opmerkingen: