maandag 18 juli 2011

'Meneer Saal heeft zich uítgeroosterd'

Voorspelde ik al niet dat de Mieleman een nieuwe verhaalllijn zou worden? Vrijdagavond ontvang ik een correct mailtje van Miele met mijn ordernummer en de mededeling dat mijn Mieleman, meneer Saal, maandag tussen 08.15 u en 09 u komt.

Maar wie er ook komt: géén Mieleman. Om 08.58 uur bel ik Miele: 'Kan meneer Saal het misschien niet vinden?' 'Meneer Saal is lokaal', zegt de mevrouw van de Miele Klantenservice, 'die moet de weg in Amsterdam kennen. Ik zal hem proberen te bereiken.'

Meneer Saal blijkt zich uitgeroosterd te hebben. Een hiccup in het systeem noemt de mevrouw aan de telefoon het. 'Ik maak er een aantekening van. Onze excuses.' 'Stof genoeg voor een nieuwe verhaallijn op je blog', meent Vinnie, 'geen nieuws is ook nieuws.'

We hebben een nieuwe afspraak voor donderdag.

Geen opmerkingen: