vrijdag 29 juli 2011

Kruidenrekje

Van tijd tot tijd bestudeer ik de statistieken achter mijn blog. Ben benieuwd hoeveel mensen mij bezoeken en waarom. Zo is er een Keyword Analysis en een van de populairste zoektermen om op mijn site te kopen is het woord kruidenrekje. In 2009 zocht ik een kruidenrekje en berichtte ik daarover. Andere populaire zoektermen zijn bijvorbeeld Gotthardtunnel en Zonnegroet. Je verzint het niet.

Maar tegenwoordig zijn er bedrijven die gaan googelen en reageren op sociale media. Die hebben iemand in dienst die dat doet, neem ik aan. Gisteren kwam er ineens een 'reactie' op mijn aflevering 'kruidenrekje' van jaren geleden dat de Lidl een kruidenrekje in de aanbieding heeft. En elk jaar weer. Geen datum. Jet was ook nog eens heel moeilijk om het kruidenrekje van de Lidl te vinden omdat Lidl 5 actiefolders heeft die per regio verschillen. Om je aanbieding te vinden met je de hele folder doorbladeren. Mijn regio Amsterdam heeft niet eens kruidenrekje in de aanbieding.

Het is een heel lelijk rekje van de Lidl. Mijn eigen rekjes zijn veel mooier.

Geen opmerkingen: