dinsdag 16 december 2008

In de Menschen een Welbehagen

























Het KerstUitje. Normaal zou ik hoogstens een selectie van één foto maken, maar omdat ik er niet bij kan zijn plaats ik uit Pure Liefde (en Schuldgevoel en Zelfkwelling) alle foto's die Vinnie me de hele dag door stuurt. Bien en Iris met de trein naar Rotterdam Alexander. En toen de bus al weg bleek door naar Delft.

De laatste foto die Vinnie stuurde is hier alles eerste geplaatst. Daarop staat Oude Baas een toespraak te houden. Ik denk dat ze zegt dat we een geweldig jaar achter de rug hadden en dat we trots op onszelf kunnen zijn, maar dat we nu - met een recessie in het vooruitzicht - de broekriem vast gaan aantrekken. Minder minder minder. Het dagje chocola maken was waarschijnlijk de laatste luxe.

Bien meldt: 'Het viel erg mee. Kerstmannetjes maken van marsepein enzo. Oude Baas heeft ons nog speciaal genoemd in haar speech en als voorbeeld gesteld voor het hele bedrijf. Vinnie en ik hebben heel trots en zelfverzekerd gekeken.'

Geen opmerkingen: