zondag 22 maart 2009

Spring in Paris

Het wordt helaas iets minder zonnig. Nog een dag en dan gaat het druilen, voorspellen de weerberichten. Dan is misschien dit eindeloos romantische sfeertje weer over. Of het dromen over een eindeloos romantisch sfeertje.

Liefst zou ik al mijn eigen foto's uploaden en laten zien. Maar ik ben mijn stekkertje weer eens vergeten. Ik heb onder meer een prachtige foto gemaakt van roze magnoliabloemen voor de Eifeltoren in de tuin van Musee du quai Branly. Je lag op je buik op de grond, constateert nicht Ann. Fijn dat iemand ziet hoezeer je je best doet voor al die kalenderplaatjes...

We zijn naar W.H.Smith geweest op de Rue voor een cadeaus. Ze verkopen daar allemaal typisch Engelse etenswaren. Heel erg grappig. Nicht Ann hebben we de biografie van Jane Austen gegeven. En neef Dre de jazz-cd 'Glad to be unhappy' van Paul Desmond. Gekocht bij Virgin Megastores aan de Champs Elysees. Heerlijk heerlijk heerlijk om al die Parijse woorden te typen. Worden mijn lieve lezers al een beetje jaloers???

Geen opmerkingen: