vrijdag 9 oktober 2009

Gemis

Napraten - bijpraten - doen Vinnie en ik bij Eylders. En de rozenman komt weer langs. 'Hoe gaat het? Kan iedereen het aan? Ik mis jullie. En ik mis hét. De opwinding. Het gedoe. Zal ik maar weer terugkomen? Of zijn jullie eigenlijk blij dat ik weg ben?' 'Nee, we missen je!' zegt Vinnie. 'Je moet eerst die acupunctuur laten doen', vindt hij. 'Dat lijkt me zo fascinerend! En de werkplek laten aanpassen. Niet alleen op het werk, maar ook thuis.'

Dinsdag gaat hij naar Frankfurt. Vorig jaar waren we samen, het was zijn eerste keer. Nu gaat hij alleen. Niet helemaal, want Nieuwe Baas gaat nu in mijn plaats. Mijn hotelkamer kon niet meer gecancelled.

Voel de opwinding weer door het lijf jagen. 'Zal ik stiekem toch gaan, als toerist', bedenk ik. 'Dat ik er wel ben, maar dat ik niets hoef.' 'Ja leuk', zegt Vinnie.

Geen opmerkingen: